آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

یوهو !

خیلی وقته ننوشتم !

- 2 ساعت درگیر بودم با یوزرنیم و پسوردم ! هرچی می زدم می گفت اشتباه است ! منم هرچی فکر می کردم چیزی به ذهنم نمی رسید که چی می تونه باشه !! تا این که آخرش یهو یه حدس زدم که درست از آب در اومد !!!

به هر حال دوباره اینجام ! اوه که چقدر دلم برای نوشتن تنگ شده بود ...

- هنوز نقل مکان نکردیم و همچنان توی همون شهر قبلی هستیم !

- بدجور دلم هوس نقاشی کرده ! اون روز رفتم یه مقوا ماکت گنده خریدم و امروز یه تکه به میزان دلخواه ازش جدا کردم . ببینم کی حوصلم بشه که شروع به کشیدن کنم ! هروقت تموم شد حتما عکسش رو میذارم که ببینید .

دیگه از چی و از کجا بگم ؟!

- هان راستی ! سر کار میرم ... بالاخره یه کار پیدا کردم . عالی نیست اما بد هم نیست . هرچند که صبح بیدار شدنش خیلی عذاب آوره ولی خوب نمیشه که همیشه تا لنگ ظهر خوابید ! میشه ؟!

- جدیدا همه بهم گیر میدن میگن تغییر کردی ! جدی شدی ! بد اخلاق شدی ! خشن شدی ! آخه چیکار کنم ؟! خودم هم نمی دونم چمه ! این گیر دادنای اطرافیان هم بیشتر رو اعصابمه . بعضی وقتا چنان دلم میگیره و افسرده میشم که با تمام وجود به یه دکتر روانشناس احساس نیاز می کنم !!! فکر کنم همش از تنهاییه ! :(

نظرات 3 + ارسال نظر
لادن شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ http://ladan3.persianblog.ir

سلام دوست خوبم.
ممنونم بهم سرزدی. راستی کار جدید مبارک.
اهل نقاشی هستی؟ منم دوست دارم اما همتشو ندارم.

آره عاشق نقاشیم . 3 سال پیش تابلو میکشیدم اما از همون موقع گذاشتم کنار .
سبک نقاشیه من چون ظریف کاری زیاد داره اعصاب قوی و تمرکز بالا می خواد که تو این مدت نداشتم .
دارم سعی میکنم دوباره به دستش بیارم !!

شاذه شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

به به بادام خانم عزیز
بازگشتت مبارک
امیدوارم خیلی زود نیمه ی گمشده ات رو پیدا کنی و به شادی برسی

مرسیی
بازم مرسی :دی

من سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ http://my-moon.blogsky.com

سلام خانمی
خوبی؟
خوشحال شدم بعد مدتی دوباره میبینمتون...
کار هم که پیدا کردید.مبارکه ایشالا به سلامتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد