آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

خواب!

دیشب یه خواب دیدم!

داشتم واسه مامانم تعریف می کردم. تعبیر کرد که بخت و اقبالت بلند میشه

هر دفعه هر خوابی که می بینم همین تعبیرو میکنه

این دفعه بهش گفتم پس کو؟! چرا خبری نمیشه؟! من این همه خواب میبینم که میگه بخت و اقبالت بلند میشه و بازم هیچ! هیچ خبری نمیشه!

فکر میکنین مامانم چی جواب داد؟!

گفت خوب عزیزم هنوز وقت شوهر نشده! اونم میرسه به وقتش! هر وقت قسمت باشه بختت هم از راه میرسه!

=)) =))

آخه مادر من کی گفت شوهر؟!

منم موندم معطل یه کور و کچل که بیاد منو بگیره از اون شاهزاده های سوار بر اسب سفیدش که به ما نمی رسه!!

بخت یعنی یه پول قلنبه! یه مدرک تحصیلی عالی! یه شادی دگرگون کننده! یه موفقیت تاثیر گذار و به یاد ماندی!

اینا اون بخت و اقبالیه که من به دنبالشم مادر من!

شوهر کیلو چند؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
شاذه دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

بخت و اقبال یعنی کعبه ای که بوسیدی، عشقی که تجربه ای کردی، دریایی که عاشقشی، و از همه مهمتر خانواده ی خوبی که داری

آره والله خاله جون تو یه چیزی بگو! شوهر چی بود دیگه این وسط؟! :دی

ساناز چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ http://khise-khis.blogsky.com

مگه مادرا می تونن تعبیر بد هم بکنن از خواب بچه هاشون؟ از بس فرشته ان...

ممنونم از مهربونیت

در فرشته بودنشون که شکی نیست :پی

دادار چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ http://aminsims.blogsky.com/

غصه نخووووووووور
بالاخره اسب سوار بر مرد سفید از راه میرسه
انقدرم پولکی نباش
یه شوهر کپل بداخلاق پولدار خوبه دیگه نه؟
یکی دم دست دارم میخوای؟(مشارکت در فروش)

راستی در مورد تعبیر مامان جونت
از پیامبر حدیث داریم که همیشه خواب رو خوب تعبیر کنید، چون تعبیر یه خواب تاثیرشو تو زندگی میذاره
حدیثه ها من یادم نیست دقیقشو

پولکی نیستم اما تاثیر پول رو توی زندگی انکار نمی کنم!
برای ازدواج هم عمرا همچین آدمی رو انتخاب نمی کنم :دی
در مورد حدیث پیامبر هم چی بگم والله!
من کلا تاحالا کم پیش اومده برام که خوابام تعبیر بشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد