آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

رویای شیرین ...

تا حالا پیش اومده براتون که یه خوابی ببینید که اینقدر شیرین باشه که دوست نداشته باشین هیچ وقت بیدار شین ؟

دیشب خواب یه نفر رو دیدم . توی خواب با واقعیت خیلی متفاوت بود . نه از لحاظ ظاهر ! از لحاظ رفتار . اینقدر از دیدنش هیجان زده شده بودم که الان هم که به خوابم فکر میکنم باز هم میتونم هیجان اون لحظه رو احساس کنم .

با تمام وجودم آرزو می کنم که ای کاش اون خواب واقعی بود .

ای کاش بتونم اون لحظه رو دوباره احساس کنم . حتی اگه توی خواب و رویا باشه .

اما می دونید قسمت سختش کجاست ؟! اونجا که وقتی بیدار میشی میبینی که اونا همه فقط یه رویا بودن ! اونجا که میبینی واقعیت با رویایه تو زمین تا آسمون فرق میکنه ! و دقیقا همونجاست که آرزو میکنی که هیچوقت از اون رویای شیرین بیدار نمیشدی ....


پ.ن : خدایاااا ! خدای من ! کمکم کن :(

نظرات 2 + ارسال نظر
لادن چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ http://ladan3.persianblog.ir

آره تلخ و شیرین که میگن همینه.... تا خوابی شیرینه همینکه چشم باز کنی تلخیش رو حس میکنی

اوهوم خیلی بده :(

شاذه چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

سلاملیکم
مرسی ما خوبیم

یه آرزوهایی دارم که چند سال یه بار ممکنه تو خواب ببینمشون. چند باری هم تو بیداری دیدم... ولی به جایی رسیده که به خوابشم راضیم...

سلاملیکم
خدا را شکر که خوبین
آخی ، الهی برسین به آرزوهاتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد