آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

دل تنگی!

- دل تنگم! دلتنگ آن روزهای دووووور! روزهایی که به گمانم دیگر هیچ وقت طعمش را نخواهم چشید!

روزهای عاشقی! عشق دوره ی نوجوانی! اولین و عمیق ترین عشقی که احساس کردم!

آن روزها آنقدر بعید می نمایند که گویی هیچ نبود جز یک رویا!

واژه ی عشق در دایره ی لغاتم هیچ نیست جز چند حرف به هم پیوسته ی گنگ!

برای هیچ کس نیست جز خسرو و شیرین و لیلی و مجنون! جایش فقط در قصه هاست! بیرون از آن غیر ممکن است! این است آن چیزی که منطقم ساز می کند و مرا با آن می رقصاند!


- خسته ام! با هیچ کس نمی تونم حرف بزنم. به هیچ کس نمی تونم بگم که هنوز گاهی بهش فکر میکنم. جرات ندارم بگم که 3 سال زمان کافی برای فراموش کردنش نبوده!

به هیچ کس نمی تونم بگم که هنوز گاهی دلتنگش میشم و عکسش و می ذارم جلوم و بهش لبخند می زنم و خاطرات 4 سالمونو مرور میکنم. این که دلم هوای بوسه ها و نوازشا و آغوشش رو میکنه!

به کی بگم که چقدر برام سخته که بعد از 3 سال که از هم جدا شدیم تازه به آرزوی مشترکمون رسیدیم!

چقدر دوست داشت که بتونیم با هم همکار باشیم! و حالا که دیگه خیلی دیره به خواستمون رسیدیم.

نمی دونم اونم هنوز به من فکر میکنه یا نه.

خیلی سعی می کنه خودشو بی تفاوت نشون بده. شاید هم سعی نمیکنه و واقعا بی تفاوته! اما من نیستم و مجبورم تظاهر کنم! همینه که اوضاع رو خیلی سخت میکنه ...

امروز...

امروز روز تولدشه! روزی که هیچ وقت نمی تونم فراموشش کنم.

دوست دارم بهش تبریک بگم و با تمام علاقه و ذوق و سلیقم بهترین هدیه ای که می تونم رو براش بخرم و با عشق تزیینش کنم و بهش بدم... مثل همون روزا... روزایی که رفت و دیگه بر نمیگرده...


نظرات 5 + ارسال نظر
1 شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.wowww.blogsky.com

fagat kafiye bekhay.bavar kon.doroste zaman mibare amma momken hast.miri ba ye pesare dighe dost mishi mibini az yadet mire va tamame goseha hich bode.bavar kon.erade kon.enshallah mishe

اهل این که همینجوری با یکی دوست بشم نیستم!
اگه بودم آسون میشد :(

حسین شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام
تو هم پس خیلی غم داری... مثل خودم

این روزا همه یه غمی دارن ...

من یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://my-moon.blogsky.com

خاطرات هیچ وقت از ذهنمون پاک نمیشن...
چرا به هم خورد دوستیتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دو به هم زنی یه آدم فضول و حسووووود!!!

دادار شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ http://aminsims.blogsky.com/

چه زیبا مینویسی
بابت این قضیه از صمیم قلب متاسفم
ایشالا خوشـــــــــــــــبخت باشی خانوم
راستی با تاخیر یلدا و روزای زمستونیتون به شادی بگذره ایشالا

ممنون بابت تمام بند ها...

دادار شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ http://aminsims.blogsky.com/

آدرس اشتباه داده بودی هاااااااااااا
من اینجا نظر گذاشته بودم

نفهمیدم چی شد!
کجا آدرس اشتباه داده بودم؟! :دی
کدوم آدرس؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد