آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

خرید !

امروز باید برم خرید . کلی چیز لازم دارم . 21ام هم تولد دوستمه که 23ام می خواد جشن بگیره .

دقیقا نمی دونم چی می خوام براش بخرم !

تازه باید 2تا کادو انتخاب کنم ! یکی واسه خودم یکی هم واسه آقای دل داده 

بهش می گم خوب تو چه محدوده قیمتی می خوای ؟! می گه قیمتش مهم نیست . میگم خوب یهو دیدی رفتم یه چیز چند میلیونی انتخاب کردما !! میگه از نظر من که اشکال نداره اما اگه خیلی گرون قیمت باشه جلو خانوادش ضایع است ، شاید مشکلی واسش پیش بیاد .

گفتم خوب پس بگو چه قیمتی ؟ میگه 150 خوبه ؟!

والله تاحالا هیج جنتلمنی واسه من کادو 150 تومنی نخریده ! بگم خوبه یا بد ؟!! 

تازه اوله ماجرا است ! شیرین قصه ی ما نمی دونه که فرهاد عاشق شده !! اینم وظیفه ی منه که شیرین رو از احساس فرهاد با خبر کنم !

از یه جهاتی خوب به هم میان اما از جهت های دیگه نه ...

نمی دونم دارم کار درستی میکنم یا نه !


پ.ن : از 23ام امتحانام شروع میشه . این ترم وضعیت درسیم داغووووووونه !!! :((

پ.ن : هنوز نقاشی کشیدن رو شروع نکردم ! یعنی وقت نکردم ! شاید بره واسه بعد امتحانا ...

نظرات 3 + ارسال نظر
رزیتا پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ http://rose-aabi.blogsky.com

ایشالا که به حق ۵تن الهی آمین!
بهم سر بزن!

واسه چی دقیقا دعا کردین شما ؟!

لادن پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ http://ladan3.persianblog.ir

تولد سورپرایز؟؟؟ جالبه... انشالا تو درسات هم موفق باشی عزیزم

نه تولد سورپرایز نبود . دوستم خودش می خواد جشن بگیره . اما از اونجایی که جشن دخترونه است و آقایون رو راه نمیدیم ، آقای دلداده مجبور شده کادوشو بده دست من

شاذه پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

چه مسئولیت بامزه ای

خدا عاقبتشونو بخیر کنه

کجایی تو؟ خوبی؟

یکمی با مزه است
یه 8-9 سالی اختلاف سنیشونه . واسه دوستم هنوز زوده . بچه درگیر درس خوندنه. به خاطر همین نگرانشم !
از یه طرف هم نگران طفلی آقای دل داده ام ! خیلی عاشق شده
جواب منفی بشنوه ضربه می خوره .
حالا من این وسط گیر کردم که به نفع کدوم کار کنم !
جفتشون هم دوستمن !!
من همین دور و ورام ! فردا امتحان دارم مثل خوشحالا اومدم نت گردی
من خوبم شما خوبین ؟! کوچولوها خوبن ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد