آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

اتاقم!

باز من شدم و تلاش برای مرتب کردن اتاقم!

من اصلا آدم نا مرتبی نیستم! بین اطرافیان هم توی منظم و دقیق بودن خیلی معروفم اما همیشه اتاقم نا مرتبه! منم دیگه بهش عادت کردم! بسکه هرچی تلاش میکنم که مرتبش کنم نمیشه!

نمی دونم دلیل اصلی چیه؟! کمبود جا و زیاد بودن وسایلم؟! آیا واقعا شلخته و نامرتبم؟!

اصلا هم نمی تونم کمک بقیه رو برای مرتب کردن اتاقم بپذیرم! آخه نمی دونن چی رو باید کجا بذارن و بعد یه بدبختی به بقیه بدبختی هام اضافه میشه!!!

دلم می خواد همه وسایلم رو بریزم دور!

یه اتاق خییییلی خلوت بدون هیچ وسیله ی اضافه!!!

اما اتاقم با ایده آلم خیلی فاصله داره چون سراغ هرچی که میرم که بریزمش دور میبینم نمیشه و لازم میشه :|

چیکاااااااااار کنمممممم ؟؟؟؟؟؟؟ :(((((

نظرات 5 + ارسال نظر
شاذه چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

ساده ترین چاره اش خریدن یه کمد فایلینگ اداریه! اگه قیمتش مهم نیست چوبی، اگه ارزون بخوای از همین خاکستریهای فلزی بخری و بعدم میتونی به سلیقه ی خودت روشو تزئین کنی که برای کنار اتاق خوشگل باشه. ولی به هر حال همه چی جا پیدا می کنه و پیش چشم و مرتب هم هست.

پیشنهاد خوبیه ولی در صورتی که اتاقم جا داشت!
جا نداره دیگه :((

من یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ http://my-moon.blogsky.com

وسایلیو که احساس میکنی دلتو زده نندازش بیرون.یه کاری بکن:هر کومشو که نمیخوای جمعشون کن تو یه کارتن و واسه یه مدت بزارشون کنار.بعد از یه مدت که بری سراغشون دوس داری که دوباره بیاریش و استفاده کنی...

اوضاع خیلی پیچیده تر از این حرفاست :دی
تو فکرم که دکوراسیون اتاقمو عوض کنم تا یکم جا باز بشه اما وسایلم خیلی سنگینن! تنهایی نمی تونم! کسی هم تو خونه نمی تونه کمکم کنه :(
باید یه نفر از بیرون بیارم...

من دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ http://my-moon.blogsky.com

خانمی چی شد پس ،منتظر آپ جدیدت با خاطرات قشنگت هستم

دادار یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ http://aminsims.blogsky.com/

این موقع ها یه دلیل خوب میشه واسه شلخته بودن اورد:
ادمایی که شلخته هستن و نامنظم از افراد دیگه هوش بالاتری دارن
چون ذهنشون نیاز داره یه رابطه منطقی برای پیدا کردن هر وسیله ای به وجود بیاره که این امر یه تمرین ذهنی محسوب میشه

اگه ازشون خسته شدی بنزین بریز تو اتاقت
یه فندک بزن روش
از شررررررشون خلاص میشی

هووووم تعریف خوب و امیدوار کننده ای بود :دی
ممنون از این پیشنهاد واقعا!! خودمم تو اتاق باشم یا نه ؟!!

دادار دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ http://aminsims.blogsky.com/

نه دیگه خودت تو اتاق باشی نمیشه
سکانس تراژدی میشه

دقت کردی توی این چند پست آخرت از شکلک های گریه و غمگین زیاد استفاده کردی؟
وقتش نرسیده یکم بخندی؟ خوشحال باشی، با انرژی
قطعا که این جوری هستی
نمیدونم چرا نمیخوای این جور نشون بدی

مگه مرض دارم وقتی دلم می خنده صورتمو ناراحت نشون بدم؟!
شاید برعکسشو بتونم انجام بدم اما اینو نچ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد