آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

یک شب به یاد ماندنی ... !

1. یه جا چشمم به این جمله خورد :


Don't worry about failure !

Worry about all the chances you miss when you don't try !


خیلی بهش فکر کردم ! و به این نتیجه رسیدم که شکست رو به جون بخرم اما تلاش خودم رو بکنم ! این تلاش ممکنه بهای سنگینی داشته باشه ! مثل شکسته شدنه غرورم ! مثل شنیدن جواب تلخ منفی که من هیچ وقت تحمل شنیدنش رو نداشتم ! اما این بار رو امتحان میکنم ! نمی خوام بلای دفعه قبل سرم بیاد ...


2. دیشب یه شب عالی و به یاد موندنی بود !

با دوستام قرار بود بریم کنسرت که برادران عزیز ب س ی ج ی لطف کردن و کنسلش کردن !

نمی دونم وقتی اداره ارشاد اسلامی مجوز میده دیگه اینا چیکاره هستن که میان کنسلش می کنن !! مملکت قانون نداره ...

اما ما که تسلیم نشدیم :دی

تصمیم گرفتیم بریم سینما ولی به این نتیجه رسیدیم که احتمالا وسط سانس میرسیم و رامون نمیدن ! پس همه با هم بلند شدیم رفتیم رستوران .

اونجا هم اینقدر گفتیم و خندیدیم که میز بغلی اعصابش خورد شد همچین هیییسسسسسی گفت که خجالت کشیدیم ! :دی

و بهترین نکته ی دیشب این بود که ..... ساعت های زیادی رو تونستم کنار یه موجود عزیز باشم !!


-گفت هیچوقت نذار هیچی تو دلت بمونه ! هرچی هست رو بریز بیرون !


منم همین کارو بکنم ؟!



پ.ن : همه چیز داره خوب با هم جور در میاد ! فقط مونده خودم که یه تکونی به خودم بدم . اما نگرانم ! دو دلم ! برام دعا کنید ! خدایا کمک کن ...


بعدا نوشت : بالاخره به شیرین این پست گفتم که فرهاد عاشق شده

نظرات 2 + ارسال نظر
شاذه یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ http://moon30.blogsky.com

خوشحالم که دیشب خوش گذشته. ما هم دیشب رفتیم رستوران و خوش گذشت خدا رو شکر. طفلک بچم خوابش میومد هی میگفت بریم خونه. آخرشم سرشو گذاشت رو پام و خوابید.

راست گفته. نگه ندار. عقده میشه و از جای دیگه بیرون میزنه. خیلی آروم بریز بیرون و حلش کن. همونجا، همون لحظه، بدون عصبانیت، مودبانه. سخته ولی شدنیه. من هرروز دارم براش تلاش می کنم. نتیجه اش بهتر از افسردگیه.

مبارک باشه به پای هم پیر شن

آخی کوچولو :X

منم تمام تلاش خودم رو میکنم . دیشب یه نیمچه تلاشی کردم ولی یه گند اساسی زدم ! حالا باید صبر کنم و نتیجه ی این گندی که زدم رو ببینم و ببینم عمق فاجعه تا چه حده !

هنوز به مرحله ی پیر شدن نرسیدن :دی عروس خانوم حاضر نمیشه بله رو بده :)) نه هم نمیگنه ! :دی
نازش زیاده :پی

ماهک سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.maahakkkk.blogfa.com

سلام
وای چه جمله قشنگ و پر معنای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد