آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

آنچه بر من می گذرد

رویاهای امروز من ، زندگی فردای من !

هر چیزی و هر کاری یه شروعی داره !

می خوام اینجا از خودم بنویسم .

از بادوم زمینی که عشق زندگیمه و به نظرم دست نیافتنی میاد ...

از شادی ها و غم هام ...

و اینجا می خوام راحت و بی پرده بنویسم . بدون ترس از این که وای الان فلانی میاد می خونه و فلان طور میگه !

اینجا تنها چیزی که سانسور میشه فقط یه اسم از منه ! دیگه اینجا مجبور نیستم خودم و افکارم و تمام ذهنیاتم رو سانسور کنم !

اینجا اولین جایی نیست که مینویسم اما قراره اولین جایی باشه که راحت مینویسم ...

اصلا سعی نکن که بفهمی من کیم !!!

من یه بادومم روی شاخه ای از یک درخت بادوم سبز و زیبا ...

نظرات 1 + ارسال نظر
من دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ http://my-moon.blogsky.com

سلام دوست عزیز
تبریک میگم خونه ی جدیدتونو.
موفق باشید.

خیلی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد